Com funciona la missatgeria urgentCom funciona la missatgeria urgent

Són moltes les persones que encara dubten de la manera en què funciona un servei de missatgeria urgent tot i que en l'actualitat és un servei molt quotidià i a què recorren tant particulars com a empreses, sobretot tenint en compte que les demandes i les necessitats dels usuaris han crescut a raó de el creixement de les botigues de comerç electrònic.

Cada vegada els usuaris són més exigents en tots els sentits i un d'ells és el de realitzar enviaments i rebre paquets en un termini de 24 hores i fins i tot menys. de fet, en l'actualitat ja hi ha companyies de transport que, en funció de la localitat, permeten fins i tot lliuraments en un temps molt reduït, inferior a menys de mig dia (12 hores).

la missatgeria urgent es pot trobar actualment a preus molt competitius, la qual cosa fa que sigui l'opció preferida per a la gran majoria de professionals, empreses i particulars, sobretot si es compta amb un alt volum d'enviaments i es pot negociar amb l'empresa en qüestió sobre les condicions per obtenir millors preus. no obstant això, qualsevol persona, a través de les plataformes d'enviaments que fan de comparadors, poden trobar moltes opcions a uns preus més que interessants, per aquest motiu la missatgeria urgent estigui a l'abast de tothom i permeti gaudir d'un servei que pot satisfer les necessitats dels usuaris.

Problemes amb la missatgeria urgent

no obstant això, tot i que la missatgeria urgent té diferents avantatges, que anem a enumerar posteriorment, anem a començar per parlar dels problemes o inconvenients que en ocasions es donen i que tenen una relació directa amb aquest tipus de serveis, i que, tot i que no es donen en tots els casos, són aspectes a valorar a l'hora d'optar per la contractació d'un servei de missatgeria urgent.

Alguns problemes que poden donar-se són:

  • Problemes de contacte: En algunes empreses pots trobar problemes per al contacte. Això no és una cosa exclusiu de les empreses que et prestin un servei de missatgeria urgent, ja que pot donar-se en qualsevol empresa, amb trucades que no reben resposta, agències que no t'acaben d'aclarir o solucionar els teus dubtes, etcètera.
  • Producte lliurat amb un termini excedit: Tot i que en moltes ocasions es contracta un servei de missatgeria d'un nombre d'hores, en ocasions els transportistes no compleixen amb la seva comesa, el que pot arribar a generar greus problemes en els clients, que poden esperar un paquet amb urgència i veuen com no ho reben el dia que ho haurien de fer, arribant un o fins i tot diversos dies després del que realment es va contractar i pagament.
  • Problemes de seguiment: En altres casos es poden donar problemes pel que fa a el seguiment de la comanda, principalment per que algunes empreses de missatgeria no el proporcionen. no obstant això, en l'actualitat la gran majoria d'elles ho posen a disposició dels seus clients sent conscients de la gran necessitat dels usuaris de conèixer la màxima informació possible sobre els enviaments que realitzen o van a rebre.
  • Horaris de recollida: En la gran majoria de les ocasions les companyies col·loquen uns horaris de recollida de paquet en un rang de diverses hores, com a mínim de 2 la 3 hores. En ocasions el transportista passa a recollir el paquet a unes hores diferents a les establertes, el que pot fer que el paquet es trigui més a enviar del que realment es desitjaria i s'havia acordat.
  • Canvis en els preus acordats: En ocasions el transportista eleva la tarifa a l'hora de recollir el paquet, encara que no sol ser una cosa habitual.

Avantatges de la missatgeria urgent

Malgrat tot l'anterior, recórrer a la missatgeria urgent també té importants avantatges, principalment el poder oferir als clients la possibilitat de disposar d'aquells productes que necessiten en qüestió d'hores.

Per norma general s'associa la missatgeria urgent a lliuraments que tenen lloc en un termini de 24 hores des de l'enviament, el que permet als comerços oferir serveis amb els quals satisfer les demandes de la gran majoria dels usuaris, si bé, com ja hem esmentat, en l'actualitat són moltes les empreses que a més ofereixen la possibilitat de contractar serveis de missatgeria ràpida per una quantitat molt inferior d'hora, amb lliuraments que fins i tot es poden arribar a donar en qüestió d'un parell d'hores en determinades ciutats.

Això fa que el client final pugui arribar a tenir els productes que acaba de comprar d'una forma molt ràpida a la seva llar, estalviant-se les molèsties d'haver de desplaçar-se a un centre comercial o botiga i tenint a la seva disposició un catàleg enorme de possibilitats, amb l'opció de poder comparar entre diferents comerços per poder triar aquell producte que més li interessi.

la missatgeria urgent sempre ha estat important per a la comunicació entre persones i l'enviament de diferent paqueteria entre comerços, però des de fa uns anys, amb l'auge de les botigues de comerç electrònic o ecommerce.

Gràcies a aquest tipus de serveis d'enviament de paqueteria el sector de les botigues de comerç en línia aconsegueix seguir creixent i oferir millors serveis als seus clients, que cada vegada són més exigents i, a l'comprar qualsevol tipus de producte, valoren de manera molt positiva el poder disposar d'aquells articles comprats en qüestió d'hores.

de fet, els terminis d'enviament són clau en el procés de compra i els clients els tenen molt en compte a l'hora de decantar-se per una botiga o una altra, sobretot quan tenen accés a diverses opcions d'un producte similar en diferents botigues i els terminis de lliurament varien de forma considerable d'unes a altres, fent que es decantin per aquelles que els permeten gaudir a la seva llar d'aquests articles en el menor espai de temps possible, el que els genera una major satisfacció, la qual cosa és fonamental perquè un client es converteix en recurrent. Per a un bon servei, la satisfacció amb l'enviament és fonamental.

Contactar amb 12ipv Logistics Sl

Sol·licita informació sobre els nostres serveis d' logística a Barcelona i et donarem una oferta personalitzada.

raó social: C. Arquímedes, 8 08907 L’Hospitalet de Llobregat (Barcelona).
CIF / NIF: B64617947

Telèfon de contacte: 931123555
e-mail: info@12ipv.es
web: 12ipv.es